96

Kollade på Desperate Housewives nyss. Fick ångest, för att samma tid, 21-22, på kanal4 så e det House. O nu visas tom de bästa avsnitt, Dr.House svåraste fall. Vill se! Får väl ladda ned eller nåt, om det går.
Oh, känner mig rätt duktig. Början på veckan, alltså igår och idag. Jobbat bra på alla lektioner och kommit i tid. Stolt! Ska fortsätta så, och när jag har klarat den här veckan utan att missa någon lektion (förutom spanskan i måndags, men skulle till vårdcentralen, o det e viktigt), så kommer jag va riktigt stolt över mig själv :]
Natur-prov på fredag. Inte pluggat ett piss. Ska göra det imorrn. Blir för mycket idag känner jag.
Måste kolla på "American History X" för att vi ska skriva om den på engelskan, o jag missade 2,25 lektioner, så jag hängde inte med riktigt i filmen.
Ska oxå sluta röka förresten. Verkligen mitt mål.
Efter jullovet börjar det riktiga nya livet har jag bestämt. Fast man kan ju inte lämna allt tills dess för att då kommer det bli lite för mycket. Börjar redan nu :D

Nyduschad och klar sitter jag här.
Ska lägga mig o kolla på filmen först, sen Sex&TheCity, sen sova.

Natti :]


image144

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback