81

   Jag kom i tid idag! Fan va nice :D
Film på engelskan, chill cill. Slutet va ganska dåligt iofs, men det e skit samma.
Gah! Känns som om det e fredag imorrn, fett cp.
Ja, har inte skrivit på länge, men inget speciellt hänt typ, förutom att jag fått pengar av pappa (äntligen!) o köpt nya högtalare till datorn (:  Nice !

Baah, har teater-läxa tills imorrn, men har inte gjort den för att jag orkar inte.
Måste börja skärpa mig lite fan. Vill verkligen inte bli av med mitt studiebidrag eller får gå om eller nåt annat sånt, för jag kan om jag vill...

Efter skolan idag så åkte jag, Cornelia, Matilda o Cissi till donken. Jag o Cornelia käka för 118 spänn. På donken (!). Snacka om va tjocka eller nåt... Aja ;D
 Sen kom Adam, Sam, Kevin o Lukas o Matilda drog. Vi andra väntade på Oa o gurka, vilka kom efter en stund :)
Sen följde Oa hem till mig o vi spelade Kalla Anka. Eller, jag snackade med moster i 50 min ungefär, så det va mest han som satt o spela  ;p

 Aja, men nu måste jag verkligen lägga mig, ska börja lägga mig tidigare har jag bestämt! Får se hur det går xD

 Natti <3



image127


Jag brukar sakna dig oxå...
Tro mig  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback