85

   Oh, Ida sa idag att jag inte skrev så mycket, o det e iofs sant. Orkar inte på kvällarna typ, men ska (:
  Cp-dag idag. Fyfan va jag hatar mig själv. Aldrig, aldrig mer !
  Var helt okej i skolan o så, fast trött, men det e ju inte så ovanligt.
O efter skolan åkte jag först in till stan o träffa Lukas, sen kom Ida o Oa in, de hade bild, o vi har ingen teater hela veckan...
Iallafall. Meningen var att jag o Ida skulle fika o gå runt lite, men jag började må asdåligt, så jag o Oa drog hem till honom.
O Ida va kvar i stan, själv =(

Förlåt en gång till Bejb, fast du tycker att det e okej.
Men du hörde iaf hur jag kände, fast nu vet jag att det e lugnt.
Älsk <3 :D

Somnade hos Oa iaf o sov i typ 1timme.
Blev väckt av Oa på hans spec sätt ;D <3
Chillade lite, åt godis, drack te o klarade F.E.A.R =)
Nice nice.

O imorrn ska jag iaf chilla tror jag, e så sjukt trött hela tiden, orkar inte med nåntin känns det som.
O snart e det höstlov, o då ska jag jobba.

Tis-Ons 11-18 i Huddinge
Tors-Fre  11-18  Farsta
Lör  11-15 Huddinge
Gallerix

Fritt fram o hälsa på om ni vill :D
O sön-mån ska vi gibba! Wihii, äntligen!
O min Bejb i Bejing ska med! <3


image132


Jag.Saknar.Dig.Ibland.O.Fan.Va.Jag.Hatar.Det
>.<

Kommentarer
Postat av: Ida a.k.a Bejb i Bejing

Älskar dig Tash :]

2007-10-23 @ 22:41:13
Postat av: Tysya

Älskar dig oxå Bejb

2007-10-24 @ 19:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback