86

   Onsdag, nästan natt. Eller natt nu. Ingen aning :p Sent e det iaf. Men jag ska komma till spanskan imorrn har jag bestämt mig !
Iaf. Ganska chilldag.
Sov ut, pallade inte gå till engelskan o ha 2,5 timme rast sen. Onödigt.
Kom, hade historia osen idrott. Sådär, lite halvkul. Körde basket halva lektionen.
O älskling gjorde illa fingret :o !
Osen gym.
Efter skolan blev det stan, köpa hörlurar o BK (slöseri med pengar som fan!)
Men anyway, osen åkte jag hem till Oa.
Chillade framför tv:n ett tag, sen så börja vi typ "skojbråka" o han råka stoppa handen mellan mig o väggen, så när jag luta mig bakåt så råkade jag trycka hans hand mot väggen.
Oh fyfan va det lät! Som om den bröts av helt typ...
Han bara skrek till stackarn ='/
Fyfan va jag känner mig taskig nu...

Snart är det höstlov o jag bara LÄNGTAR!  :D


image133


Höst. Höst höst höst.
Bajs.
Nu blir det bara kallare o kallare för varje dag som går, brr, hatar det.
Det enda bra, det att man kan börja lyssna på Kent igen.
För, som jag känner, så e Kent verkligen inte sommar-musik.
Men när det blir grått, mörkt o kallt så e Kent bästa musiken verkligen.
Blir glad av nästan alla låtar :]
Jäävligt glad för deras nya skiva.

Kvällens playlist ser ut såhär, dårå:

Kent -
Berlin
Kent -
Generation Ex
Kent - Columbus
Kent - Ingenting
Kent - Vid din sida


Kan inte sluta lyssna på de låtarna!!!


P.S. En månad idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback