87

   Sista skol-dagen imorrn. Yess. Äntligen.
Planer inför imorrn är alltså o gå till skolan, sen hem osen hem till Ida. Vi ska ha tjejkväll =) Myys!

Men iallfall, det e inte mina planer jag vill skriva om.
Fyfan va arg jag är på mig själv! Har bara 39 spänn kvar på kontot. HUR? Visst e det så att jag köpte ett linne o en kofta idag, men ändå...
Jag e verkligen sämst på spara. Fast iofs så e det säkert för att jag "inte har nåt o göra".
Vill börja dansa. Dör utan dans.
O ska ju börja jobba oxå. Skönt!
På lördag ska jag städa o tvätta kläder. Då ska jag fan ta o kolla igenom ALLA kläder o se vad jag behöver.
Fyfaan, fått pengar typ 4 gånger nu, mer än 1000, o har inte köpt jeans, fast behöver!
Ooh, känner mig som värsta slöseri-människan.
Donken, BK, cigg o massa kaffe.
Åt heellvete...
(inte med cigg då men)

Ska skärpa mig snart! Lovar!


image134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback