88

   Loooov! Nu e det lov :)
Tjejkväll igår. Grymt mysigt o chill ! Lagade mat, åt, drack vitt vin, snacka, dansa o film. Såå nice.
Fast jag känner mig lite taskig... tog Fannys räkor, Idas vin, Linneas film xD Haha, nejmen det va lugnt ;D
 Helt slut idag. Skulle egentligen städa, tvätta kläder o massa andra grejer, men hade verkligen ingen lust o energi.
Usch. Men jag överlever. Måndag blir nog bättre =)
O Eric har bokat 11 datorer nu, tills imorrn, så vi ska gibbaaaaaaaaa :D Wiiiie, äntligen!

 Har badat nu, käkat tacos (asgott) o nu chillar. Ska kanske till Oa, eller träffa nåra andra, men vet verkligen inte om jag orkar dra nånstans.

Få väl se :)

image135


Btw, jäävligt bra idé med lov ;D

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha jag bjuder på vinet gumman ;]

2007-10-30 @ 23:02:03
Postat av: Tysya

Hahaha, fett snällt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback