69

  Har inte skrivit på ett tag, vet, men jag va så trött efter skolan, så jag bara gick o la mig hela tiden >.<
Ska bara berätta fort vad som hänt o helgen.
Ja, var på långholmen i lördags. Heelt okej kväll faktist, förutom då William, fast han va inte spec jobbig, tyckte bara synd om honom.
Träffade massa trevliga människor, o det e alltid nice =)
Haha, okej, då jag o Alicia skulle gå o möta Lukas o Sam... Jaa, vi va ju så korkade så vi gick åt fel håll o kom till nån jävla mörk skog o gick runt där liksom, haha, men vi klarade oss :D
Jag o Alicia kom hem till mig vid 2 (hon sov här). Helt chill.
O idag åkte jag o Stefan till IKEA. Wihii ^^ Äntligen en bokhylla (som jag faktist montera SJÄLV) o en stor spegel =)
Nöjd nöjd nöjd (:

O imorrn blir det spanska för första gången, yeah, ska uppfylla min drömm tänkte jag (:
Annars är det väl helt okej med mig, förutom att jag inte riktigt vet vad jag vill ibland, men det e skit samma

 Det löser sig =]

Vissla med mig BA...



image114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback