72

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det numret som står här:

17. Britt-Marie (?)
40. Ingrid
37. Helene
36. Filip
48. Jocke
35. Eric
24. Christer
66. Leila
72. Luukas
54. Jossie !
21. Cornelia

Har du pussat nummer 72? Jaa :D

Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36? Ehm, jag kommer inte riktigt ihåg vem det e... >.<

När ska du träffa nummer 48? Iingen aning, men ganska snart kanske?

Är nummer 54 söt? JAAA! :D <3

Vad var ditt första intryck av nummer 35? Han pratade inte med mig, så jag kommer ej ihåg :p

Hur träffade du nummer 17? Rektor på min skola typ :p

Gillar du nummer 21? Klart, det e ju min bitch <3

Har du träffat nummer 40 den senaste månaden? Nop. Inte senaste året heller >.<

När såg du nummer 72 sist? I stan :]

Har du varit i nummer 66 hus?  Nope, inte ÄN.

Är du nära vän med nummer 37? Nja, sådär väl =)

Har du gått på bio med nummer 40? Nej, det har jag inte.

Skulle du kunna gå ut med nummer 72? Jafan, lätt ! ;p

Vad pratar du och nummer 54 oftast om? Hm, typ allt.

Känner du nummer 48? Nja, inte så bra... har bara hört massa om honom.

Skulle du kunna ge nummer 21 en kram? Jaa, gör det varje dag ju fan :D

Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54? Hahahah, de känner inte ens varandra :p

Hur länge har du känt nummer 35? typ... 3-4 år? ^^

Har nummer 17 ett förhållande? Jaa, hon är faktist gift med Mats ^^,

Har du velat slå 40 i ansiktet? HAAHHAAH , nej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback