74

Jaaaa, o nu e jag här igen =)
Orkar skriva nu plötsligt :D

"O väääälkommen ska du vara till TELENOOR! Eller, TELESNOOOR som vi brukar säga... O vi är bäst på sämst, eller sämst på bäst!"


Sally är så jääävla klockren <3

Iallafall.
Det har inte hänt något speciellt den här veckan, men massa sköna grejer, hihi ^^
Annars inget. Satt o försökte leta efter massa kronor överallt för att det ska räcka till cigg imorrn...
Fan va patetiskt, men ÄNDÅ!
Yippii, jag har :]
Har tom pengar över :o !

Mwaaa~ sbart e det helg ju, eller vadå snart, imorrn!
FREEEEEEEEEEDAAAAAG!!! =)
Såå jääävla skööönt...!
O imorrn blir det vattenpipa hos Oa. Med GOD tobak den här gången ^^,

Japp. Nu ska jag gå lägga mig. Natti natti! <3




image119

Jaag vid maten idag ^^,
"Hur fan kan du äta så jävla mycket Jackie? DU e ju bara en liten plutiinutti, o äter SÅHÄÄÄR mycket!?"
"Hur stor magsäck har du egentligen?"

Ja, jag vet, jag äter mycket (: NAM NAM !


Mat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback