75

   Måndag imorgon. Hemskt.
Fyfan va tiden går fort när man har kul.
I fredags var jag hon Oa o rökte vattenpipa, först med honom o Erick (hans lillebror), sen kom Danne, Petter o Markus, o vi rökte tillsammans, o jag väntade på att Angelica skulle komma. O det gjorde hon :D Fast då drog de tre killarna för att du skulle hem typ, o vi ringde våra people: Adam, Kevin, och Eric.
Så när de kom var vi: jag, Oa, Angelica, Adam, Kevin, Mikaela och Erick. Nice nice =)
Jag, Angelica och Eric sov över. Vet inte vad de tyckte med jag tyckte det va mysigt (a)
I lördags vaknade vi o var riktigt riktigt sega. Åkte till skanstull för att fixa cigg.
Haha, fan va nice det var.
 
"Nej det gick inte"
"Men fan, då åker jag till Huvudsta!!!"
"Här, vad vill du ha? *tar fram 2 paket*"

Fyfaaan va glaaad jag blev!
Iallfall. Alla drog hem för att typ fixa sig =)
Jag badade, aaaskönt i länge sen ^^
Fixade mig, och åkte till medis för att möta Oa. Vi åkte till Gullmars, träffade Eric där, o fortsatte till Blåsut för att fixa dricka. Eeefter det var vi klara för att åka till Tallkrogen.
Jag, Oa, Adam, Kevin, Sam, Eric, Lukas och Teo.
Nice nice!
Kom dit, o min babe i Bejing mötte oss. Sjukt glad var jag när jag såg henne.
Ida <3

O hon visade vägen till värsta villan :o
Linnea bor aaasfint ju, shiit ^^
Så vi var där, körde drick-leken o lite sånt...
Kul var det iallafall  :]

Osen drog jag, Oa, Angie o Eric hem till Oa igen o sov där. Igeeeen :D
O idag har jag inte gjort nåånting alls, var hos Oa till typ 5. Myys (:





Jag kan inte lova, det går bara inte...
Försöker övertala mig själv, men om det händer nåt...
Näe. Det ska det inte göra.

Det LOVAR jag dig <3



image120

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha Tashie min bajb :D <3<3

2007-09-26 @ 18:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback