76

 Jaa, det va länge sen.
Men jag har varit jättesjuk typ, kunde knappt gå... fast det va i veckan så jag missade inget kul nu i helgen.
Var hos Danne.
Ja, föreställde mig inte så iallafall.
STORT O FINT SOM FAN var det.  <3
Sen sov jag bara hos Oa, till typ 3 >.<
Osen käkade vi o gick till stan där jag köpte schampoo + ny foundation.
O imorrn ska jag till stan igen o kolla lite.
Måste köpa mössa, tröja o lite grejer typ :]

Skolan börjar imorrn igen oxå.
Mååååndag.

Men nu ska jag ut o röka osen lägga mig.
God natt <3



image121





BAXADE IDAS!
Har lust, hihi ^^



PERSONLIGT

? vad heter du? Natasha
? vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ingen aning, hatade mitt förut, men nu bryr jag mig inte ;p
? Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? ehm... Regina :o fyfan. Tack far för mitt namn =)
? Vilket stjärntecken är du? Jungfru
? vilken årgång är du? -91
? vart bor du? SOLNA :D
? bott utomlands? Yes.
? flyttat antal gånger? Ja...
? vart skulle du vilja bo? Jaa, i typ Dannes hus xD
? vilken skolklass? ST1, Nacka gymnasium
? vad vill du bli när du blir äldre? Advokat typ, men tror inte det.. får väl se :]

UTSEENDE

? hur lång är du? 169 typ
? hur mycket väger du? 53 >.<
? hårfärg och frisyr? Mörkbrunt, långt + lugg
? ögonfärg? grön-bruna med militärgrön kant på (a)
? mest nöjd med? ÖGONEN
? minst nöjd med? näsan & lår
? skostorlek? 36-37, tydligen :s
? glasögon? Nope
? har du några piercingar/tatueringar? Yes, naveln :D


FAVORITER

? filmer?   Amelie e en av de =)
? låtar? Hey there Delilah just nu, rätt gammal, men ändå
? årstider? Sommar såklaart
? mat/dryck? COLA.. mat beror på
? djur? Hund + varg
? färg? Ehm, jag vet faktist inte... beror på lite oxå
? parfym?
Flowerbomb - Viktor&Rolf   <3
? ämne i skolan? Teater <3
? sysselsättning?  Men beror påå >.<

KLÄDER

? vad använder du just nu för jacka? skinn =)
? vad använder du just nu för skor? lite olika
? favoritfärg på kläder? Men typ.. svart, vitt o färg? Jag veet inte >.<
? favoritmaterial på kläder? Hahahahah xD allt förutom manchester eller hur fan det stavas. USCH på det !
? vilka kläder skulle du vilja ha just nu? eh? inga alls! ska fan sova xD
? favoritaffärer? Oolika
? för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? no idea
? favoritmärke? Calvin Klein
? vad har du för tröjstorlek? Hahahha xD XXL! (6)


DITT RUM

? stort, litet eller mitt emellan? Typ mitt emellan skulle jag säga...
? vilken färg på tapeterna? vita
? vilka färger går rummet i i övrigt? typ blå-svart
? vad vill du ändra där inne? ja mycket... eller nja... vill bara nåra saker till o typ sätta upp lite grejer =)
? vad har du där inne av följande:
a) tv?                JA
b) video/dvd?            JA
c) dator?                      JA
d) stereo?                 JA
e) telefon?               MIN MOBIL RÄCKER
? vad gör du oftast i ditt rum?
Sover. + data + hänger xD
? favoritpryl i rummet? Typ... Bärbar dator + spegel xD

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback