77

  Lästa min gamla blogg nyss. Haha, så fult. Fast iofs så är det ju mitt liv, det som hände på riktigt. Då.
Haha, men ändå fult. Massa anklagelser som egentligen är helt idiotiska, omogna och falska.
Det förstår man ju nu, men samtidigt så kommer jag ihåg då. Man var så seriös hela tiden. O allt kändes så jobbigt...
...fult sätt att skriva oxå. "Ni ska inte tro att jag... ". Det är oxå en sak som ändras när man blir äldre.
Jag är mig själv, är stolt över mig själv, och om det inte passar nån, så är det bara så.
Men det förstod man ju inte då. Det var ju såå himla viktigt vad andra trodde om en. Pff, varför? Haha, så fult.
Man ska våga vara sig själv tycker jag. Stå för vem man är och vad man tycker.
Inte överdrivet dock, men.
Jag har verkligen respekt för de som vågar, för ibland så märker jag på mig själv att jag inte kan. Men bara ibland.
Kommer fortfarande ihåg den dagen, då jag bestämde mig att vara mig själv. Upp till 100%.
Och nu känner jag att jag är det. Och jag är stolt.

Varför jag egentligen började läsa min gamla blogg var att jag  packade upp bärbara datorn.
Äntligen!
O direkt när jag bara började skriva på msn så slog det mig igen.
Att vid den här datorn hände allt. Alla fula o omogna diskutioner, med "allvarliga" problem.
Då var jag bara tvungen att läsa.


Men en sak bara, jag skäms inte över nåt. Eller, jo iofs, det gör jag, men jag har redan snackat med folk om saker, så jag gör inte det längre. Gjort är gjort, jag har lärt mig massa saker, o som sagt, ska inte göra om mina misstag. Eller iallafall försöka.
Var dig själv. Det är det viktigaste
:]




image122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback