78

   Tänkte faktist lägga mig tidigare idag. Tyvärr. Men som vanligt iofs... går bara inte ;p
Ganska lugn dag. Varit i stan med Alicia o köpt lite kläder o ett par örhängen.
Oså en grej till Oa. Haha, han blev lite chockad, men glad :D  <3
Annars, inte så mkt hänt. Skolan först, astråkigt typ, men tiden gick snabbt.
Iofs aldrig tråkigt med bejbzen, men de va typ inte på humör idag, bara jag som va hyper. Hade nämligen käkat pizza till frukost, så man kan förstå att jag va helt *wihoo*  (:
Sally var i skolan idag. O det e niice <3

Hoppas jag får pengar snart... Far, du kan väl skynda lite där borta i Ryssland o skicka de ;)
Hihi.

Jag MÅSTE börja jobba.
Fyfan, annars kommer jag aldrig göra det, så jävla jobbigt.
Jag bara MÅSTE börja jobba igen, cash cash cash.

Men nu måste jag lägga mig. Börjar 08.15, ska upp tidigt o fixa mig.
Ska va "extrafin" imorrn, hihi ^^,


image123


P.S. Oa :]

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha Pizza till frukost? :D Niice
Du va fett fin bejb, :D <3

2007-09-27 @ 21:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback