80

   Jag är verkligen sjuukt trött, måste lägga mig nu.
Försov mig idag igen. Fack. Känns som om jag missat massa lektioner, måste verkligen skärpa mig, o typ börja lägga mig tidigare, funkar ju inte annars.
Helt okej dag i skolan annars.
Hade bara 2 lektioner teater, där i mitten nånstans så hade vi brandövning. Bajs. Ganska jobbigt... Men ändå kul o se 2000 pers gå åt samma håll o samlas o shit.
Efter det hade vi lite teater, o nåra va inne o övade, o vi andra satt utanför o hade värsta diskutionen om p-piller.
Heh, kul ändå =)

Efter skolan åkte jag hem till Oa. Käka nåra mackor där (asgoda) osen åkte vi o hyrde film, osen hem till mig.
Blev inte så jävla mycket film-tittande ändå kan jag säga >.< Men vi fatta iaf vad "American Beauty" handla om, så det e lugnt ;p

Japp, i helgen blir det Örebro.
Kul ?
Näe, inte så. Men får väl göra nåt så det blir kul
Jens har lovat bärs, sådeså!
För mina pengar, men whatever (a)

Nu måste jag iallafall lägga mig...
God natt ! <3



image126

Kommentarer
Postat av: Ida

Lätt roligaste med brandövning, det kom ju typ folk från alla dörrar överallt :O ^^
<3<3<3

2007-09-29 @ 20:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback