Då var helgen slut...

   Bläh! Jag har inte hunnit vila ändå :( Alltid så. Har alltid planer på hur mycket jag ska vila ut på helgerna, men det går ändå aldrig.
  Jobbet igår gick jättebra! Var sjukt mycket folk :o 200 pers på 1,5 timme. Men det e ändå skönt, då går tidgen mycket fortare.
   Hon som jag jobbade med, Ellen, ska flytta till Frankrike om en vecka. Spännande! Hon ska vara där i 4 månader helt själv och lära sig franska. Lite halv-läskigt, men ändå kul :)
 
 Imorrn ska man då till skolan igen. 2 timmar röst & rörelse. Måndagar kan verkligen inte börja "bättre" ! Men jag ska sluta klaga, det är ändå bara till jul.
  Ska lägga upp mitt schema sen btw :)

Nu ska jag ta det lite lugnt och göra te. Gå ut på balkongen o ta en cigarett, borsta tänderna och sedan lägga mig i sängen och läsa denna bok:


 


Den är faktiskt otroligt bra! Har massa andra böcker att läsa efter den :]


 

Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Illa där!

Postat av: matilda

Jag hade en riktigt slapp dag i går. Det var ganska fint väder här så jag solade lite och så. Hade ni fint väder hos dig?

2008-08-25 @ 14:43:39
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback