Den längsta dagen!

  På onsdagar, som sagt, börjar jag 08.35 och slutar 16.55. Det är rätt tungt, men det gick bra idag iallafall + så var hela dagen händelserik.
   På engelskan hände inte särskilt mycket.
 Naturkunskapen dock, var en helt annan sak. Jag hade hört talas om "Anna Thessing", men visste inte att hon var SÅDÄR extrem. Helt nervös, skriker, berättar helt osammanhängande saker, ointressanta är de oxå... Påbörjar meningen 5 gånger, och sedan fyller ut den med massa olika konstiga ord som ingen vet vad det betyder (som då tyder på osäkerhet). Om hon fortsätter så kommer jag knappast lära mig nånting.
  Idrotten var iofs kul. Körde fotboll, verkligen satsade allt vi hade (det e just det som gör att ett spel blir roligt). Slutade med 7-7 :]
  Sedan teater i tre timmar dårå. Det var också rätt lugnt, fick texterna vi ska göra Radio-teater med :)

 Så det var det. Sjukt trött just nu, efter allt springande och pluggade oså.
Snart blir det läsa och sedan läggdags, även om jag börjar 09.50 imorrn :D


  Arga tanter är allvarligt en av de roligaste sakerna som finns. Bussen från skolan var helt överfull idag. Så smarta som jag o Cornelia e så satte vi oss på de där "plankorna" på sidorna, så det va bara o sitta där o spana in alla som kom in. Efter tre stationer kom det ett gäng tanter (3 st). De kunde inte få plats på bussen (knappt) så de tittade bakåt (jaha, o plötsligt så behövdes inga glasögon eller?), såg att folk inte pressade och sade till föraren att han borde säga till de där bak, men det gjorde han inte. Då började de skrika med lite gnällig/tant/gammalstackare röst, haha "Gå bak i bussen! fyfaan...."  Hahah :D De va rätt gulliga ändå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback