Hade lust att skriva lite mer...

 ...innan jag lägger mig.
Snackade lite med pojkvännen och vi kom fram till att vi är väldigt vettiga och även till lite bra grejer att tänka på :) Så nu lär det bli bra.
Har märkt också (eller det vet nog alla, men tänkte ändå extra på dig idag) att ett förhållande är ungefär som en bok. Ibland kort, bara på några sidor och ibland välidgt lång. Och som alla vet brukar en bok vara indelad i kapitlen. Det jag syftar på är att ett förhållande kan man också dela in. Så nu känns det som att vi avslutade ett och påbörjade ett nytt, vilket känns skönt.
  Tänkte också lite på saker som inte skulle sitta fel:

 - Klippa mig
 - Färga håret
 - Ta tag i min ekonomi
 - Sköta mig (vilket jag är på väg att lyckas med)
 - o lite hemliga saker :p

Får se hur det blir med det :p
Nu är det btw 1:a september! :D Wiiiie

Bara för att Hanna har klippt lugg o lagt upp bilder ska jag lägga upp en bild på mig för ungefär ett år sen (helt sjukt va tiden har gått fort) då jag också hade lugg! :D Tycker ändå att jag passar :)

 

Lite halv-flummig bild + den hade växt lite så ja :p
det va ändå snyggare än på bilden
Yeye, god natt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback