Helg!

  Äntligen är det fredag. Märker hur fort tiden går ändå, snart går man i trean :o
Hade massa olika planer för idag, och även imorgon, men antagligen kommer jag spendera helgen själv. Både för att jag känner för det (mest för andras skull) och för att det är bäst så. Riktigt opepp blev jag idag, men det spelar ingen roll längre.
  Kom hem för nån timme sen och städade mitt rum. Ser fräscht ut igen, alltid bra.
Köpte med mig en enorm tekopp och två stycken skrivböcker, lite för egna grejer. Nu sitter jag här och tänker lite, laddar ned en film, Pianisten som jag har sett, men det var länge sen. Vet/kommer ihåg att den var grymt bra, men att den är rätt sorglig :p
   Ska nog ta ett bad rätt snart, innan filmen är klar. Har inte badat på ett tag, och efter skolveckan kan det vara riktigt skönt :)
(är verkligen inte på humör att skriva nu men men).
  
   För att avsluta tänkte jag säga att denna (+string ingick :o) är min nu! :D

 

=)

Kommentarer
Postat av: Hanna

sjukt sexigt ju! Lyllo Adam ;)

Postat av: Jozephiiiiiine

raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawr!

2008-08-30 @ 17:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback