Yeye.

  Haha, förra inlägget var lite knas...
Idag är en helt värdelös dag känns det som. Jag har blivit arg kanske 156 gånger, skrikit x antal gånger etc. Inte kul med andra ord. Sitter här, ont i huvudet, gör ingenting typ, väntar på Adam som, på något sätt, tänkte fixa cigg åt mig :)
   Såg att blondinbella ska ha en jävla assistent. Bortskämda jävel. Fyfan, kan inte ta hand om allt själv eller?
Stör mig också på folk som fortfarande är missnöjda, fast de får allt av sina föräldrar, behöver inte jobba eller anstränga sig på något sätt. Tänk på att det finns folk som har det värre än du.
  Olika planer för ikväll, kanske bara ska va hemma... har inte bestämt än.
Fyfan, snart börjar skolan igen. Gah, orkar inte. Eller på ett sätt är det soft, få sina rutiner tillbaka, men när jag tänker efter. Vissa människor där... Orkar inte >.<
  Aja, vet inte vad jag ska göra. Tror han åkte hem... Bra.


Så slutade hennes patetiska liv,
sorgligt eller inte, det vet man inte.
Det regnade ute...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback