119

  Tuff måndag igår. Fyfan. Somnade på spanskan, då vi såg en verkligen B-film. Var helt död efter men åkte ändå till S.A.T.S i Sickla för o träna (gick inte så jävla bra heller). Efter det åkte vi hem till mig, för att det är nämligen så att min säng är såld :D  Så jag o Oa var tvungna o åka hem till mig o montera ner den. Jobbigt!
 Förövrigt så kom mannen inte idag >.< han ska tydligen komma o hämta den imorrn. Skit samma det, bara han inte ångrar sig!
  OMG! Har ni sett vad som går på TV4 klockan 23.10 idag?  Ghost! Den där jätte jätte jätte sorgliga, "romantiska" filmen. Ahh. Kommer nog ändå inte kunna se den, måste lägga mig tidigt. Gick inte till skolan idag, ver verkligen heelt död.

 Jaja. Baj baj.


  Campaign: Atelier Versace
Season: Spring/Summer 1994
Photographer: Steven Meisel
Models: Stephanie Seymour,
Cindy Crawford and Christy Turlington


 (530x699, 95Kb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback