105

  Skriver snabbt, för jag ska iväg till Oa nu. Jobbar imorrn, 11-16, o vill sova en timme extra ;) Iallafall.

Nyårsafton var inte den bästa kan jag säga. Om jag ska vara helt ärlig, så var den en av dem sämsta faktiskt.
Dagen började med att jag o Oa träffades och åkte in till stan där jag köpte nåra onödiga grejer. Sedan var det helt chill hemma tills Stefan gick till nåra kompisar. Då började jag fixa mig. Men fyfan vad irriterad jag blev när håret vägrade bli så som jag ville... Har typ aldrig varit så jävla arg över nåt sånt.
  Blev klar iallafall till slut (bilder finns på bilddagboken tysya), och åkte till Adam där nästan alla grabbsen var. Chillade där en liten stund... Och sen... Sen började allt-åt-helvete-tiden. Vi skulle ta oss till en fest i Nacka, men åkte fel buss. Kom tillbaka till Slussen, men bestämde oss att åka dit iallafall. Kom dit vid 23.50 (aaah), haha. Men vi lyckades ändå komma dit prick 12. Det var iallafall bra.
  Jaa. Det var nog inget mer med det. Träffade Cornelia nåra timmar efteråt, men hon åkte hem o jag gick hem till Oa o sov där =)

2:a och 3:e januari var det 100% chill-dagar. bara massa film hemma hos mig, pizza och sömn. Underbart.

Igår
så blev det "chillkrök" hos Oa. Oooh. Eftersom jag har varit nykter sen somras typ :/ eller kanske inte helt nykter, men inte så påverkad iallafall, så drack jag... kanske liite för mycket igår. Men det var ändå kul :D Gick över ganska snabbt så det blev lugnt sen igen.
  Adam o Kevin sov över o vi kollade på film. O ännu en gång, så blev jag jäävligt besviken, men det e fan slut på det nu.

O idag så åt vi pizza till frukost, drog in till stan där vi kollade på almanackor. Jag ska köpa en för 295 spänn sen. Asfin :D
 Så nu blir det väl hem till Oa igen. Kolla på film, chilla, fixa naglarna och sen jobba imorrn =)

  Snart börjar skolan igen! Längtar inte så jävla mycket... Men har massa planer, o det ska bli bättre! :)


(Inte det bästa inlägget, men jag var stressad)


image154



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback