107

   Sista dagen på lovet. Imorrn är det uppgång klockan 6. Häääärrliigt. Nej, usch.
Tänkte precis på att björnar e jäävligt smarta. De sover hela vintern, o det vill jag också göra ! Förstår inte meningen med vintern direkt. Det blir mörkt ungefär vid 15.00. Mitt på dagen kan man ju säga ! Otroligt asså...
 Iofs bra att skolan börjar. Min dag är helt förstörd. Vaknar 15-16, gör ingenting, bara ligger o segar i sängen, har sett mer än 10 filmer på 3 dagar. Skönt - ja, avslappnande - ja. Men fan, måste få tillbaka mina rutiner...
  Ska börja gymma, igen. Skönt. Jobba lite mer, spara pengar. Göra om mitt rum...

 Okej. Detta måste jag köpa:

   - Jeans.
  - En hårddisk.
- Almanacka.
- Mascara.
- Ögonskugga (Chanel, tack).
 - 2 par nya skor ("höst" och vanliga)
 - 4 grejer till rummet.
 - Ny plånbok.
 - Blus.
 - Kofta.


Får pengar snart, så det ska inte va nåt problem =) Kommer inte på nåt mer just nu, men kommer ihåg att det var nåt mer...

 Blablalba, mer uttråkad än mig kan man inte vara... Bläeh.




 image157

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback