108

Äääntligen fixade jag min bärbara dator! För nästan nåra månader sen, så "dog" skärmen, o datorn fick ligga bredvid stereon, o vara osynlig. Men idag så slog nånting mig, jag tog fram den, satte på, o jaaa! Den funkade!
O det gick bra med formateringen oxå, tack vare Oa :] Lämnade kvar många bilder, som nu inte går att få tillbaka, men det bryr jag mig inte om. Whatever, finns massa andra... + om jag hade väntat så är det möjligt att det inte skulle finnas chans att spara något alls... så det e bra att jag slog till idag!

O nu sitter jag då i sängen, under täcket. Dricker te, lyssnar på musik och myser. Och, fakiskt(!), pluggar lite. Vi håller på pratar om Amerikanska-,Franska- och Industriella revolutionen. Jag fick MVG på alla de 3 i 8:an, men kommer inte ihåg så mycket nu, förutom Napoleon (vem kommer inte ihåg honom). Så nu ska jag läsa lite grann om Amerikanska och Idustriella, så jag kan visa att jag kan lite imorrn :]

Förövrigt så gick första dagen i skolan rätt okej. Blev trött direkt efter första lektionen, men var kvar hela vägen till slutet, vilket var bra gjort, för att nu är jag jäävligt stolt över mig själv =)

Jaja. Nu ska jag fortsätta chilla lite innan jag lägger mig. Natti ^^

P.S. Eftersom jag inte har nåra bilder på den här datorn för tillfället, så lägger jag upp en ganska gammal bild på mig själv. Puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback