109

    Måste bara få skriva innan jag glömmer alla roliga grejer som hänt idag.
Från början var det en helt cp-dag, då jag frös ihjäl när jag duschade, började hälla kaffe i maskinen UTAN den där pappergrejen, glömde mitt busskort o tappade bort tändaren.
   Men sen blev det rätt okej ändå, förutom Jens, som sa: "Nemen hej Natasha, va trött du ser ut!". Det e ju alltid lika kul o höra :)
  Historien var ganska chill, så vi bestämde oss att gå ut efter o ta en cigg innan gympan (jääävligt dumt kan jag säga). Så vi gjorde det, o medan så snackade vi om tamagotchi.
   Alicia berättade att om man har två stycken, så kan man göra så att den ena hoppar över till den andra så de kan leeka med varandra. Dialog:

  Cornelia: Ojshit! Kan de kn*lla??
Jag, Oa o Alicia: *asgarv*
Jag: Aa, de kallas: "Tamagotchi. Djurporr"
Alla: *asgarv*


Det var ju naturligtvis mycket roligare in action, men fan =)
  Sen på gympan var det gryyyyyyyyymt jobbigt, med en jävla lek. Jag höll på att dö på riktigt. Ligger där och orkar inte gå upp, så hör jag kommentaren:

 "Sluta rök då ju föfan!"

O det kom från den största rökaren ever typ. Haha.

 Efter skolan så åkte jag o Alicia in till Slussen o käkade på donken. Men när vi var på väg så gic hon över fortare o stanna i mitten av övergångstället. En man stod bredvid mig, o helt plötsligt:

 Mannen: Din komis är *otydligt*
Jag: Ehh? Vad sa du för nåt?'
Han: Din komis är trafik-polis! Hahaha!
Jag: Hehe.
Han: Hon kollar efter bilar! Hahahah!



Ah. Inte kul nånstans om man frågar mig men, kul att han hade kul iallafall :]
 Nu måste jag fortsätta läsa boken som vi läser på engelskan. O man måste skriva minst 2-3 sidor om den tills på FREDAG. O jag fick den idag (får skylla mig själv med skolkningen). Så det bara att fortsätta läsa!

 Puss <3


image160


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback