111

  Sitter i datasalen på engelskan. Ovanligt snygg idag (det är man väl oftast på fredagar?). Gör iallafall ingenting, eftersom det är 3 veckor kvar till inlämningen och jag har redan gjort en bra bit.
  Fredagar känns lite som små "röda dagar". Men inte mens då, utan nån dag då man måste "fira" igenom att va fin klädd o så. Brukar kännas så iallafall.
  Idag är det faktiskt extra trevlig dag i skolan, då det är kicken nuggets som serveras i vår sunkiga matsal. I onsdags var det Västerhavsfisk, vilket var obeskrivligt äckligt. Men så är det ungefär 99% av alla dagar man käkar. Fy.
 Mat. Cornelia är vegetarian. Eftersom vi ska ha så god mat idag så tycker jag lite synd om henne faktiskt. Föreslog nyss att hon skulle börja käka kyckling iallafall, men hon flippade.  "Nej fyfan!" blev svaret. Förövrigt så äter jag inte fläsk, bara "rätt" tillagad. Nött på donken och kyckling som gäller. Bara vitt kött från kycklingen oxå. Kräsen som jag är.
Otroligt äckligt är också massa "prickiga korvar". När jag skulle handla på Ica igår, så stod det en man bakom mig o skulle köpa en "prickig korv" som hade grå-grön färg. Fyfan säger jag bara, det ser inte bara skarrigt ut, det stinker oxå när man tillagar det. Usch usch usch.
  Förövtigt så e jag på toppen humör! Har inga planer alls för idag, men trot att det fixar sig iallafall. Om "upptagna" bitchen hör av sig, det vill säga Adam. Men om inte han gör det, så tänker jag sura hemma hela kvällen. Ifall jag har extremt tråkigt så ringer jag nog själv xD

 Sjukt stelt inlägg. Men så är det när man är uttråkad.

 Trevlig fredag! :)


image163

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback