112

  Härlig lördag-kväll. Sitter hemma med pojkvännen och kollar film. Busar ;D
Snart ska vi kanske ta en kvällspromenad ner till stranden, mysigt och romantiskt :)

Jag har faktist tänk på en sak. Varför är tjejer som bloggar om mode, eller som är modeller eller så, som blir mest lästa? Det stör. Varför kan inte en tjej med bara sitt vanliga liv bli lika intressant. Bryr folk sig bara om utseende och mode, skiter de i vad som kan hända i andra människors liv?
Okej. Alla skriver inte intressant, det håller jag verkligen med om.

 Mitt mål är att lära mig skriva intressant.

Låter kanske lite konstigt, men det är inte så lätt. Det är verkligen inte det. Men vill man, så kan man.

Ska ha en kväll för mig själv imorrn. In till stan o köpa lite grejer, osen ska jag hem, ta ett bad o ta det lugnt.

 

Här kommer bild på min förebild.
Mitt mål Nr.2.

image164

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback