Nu jävlar!

Nu är det alltså Ryssland som gäller! :] Imorrn vid 10 på morgonen e jag uppe i luften på väg till Moskva, hahaa! :D
Ja, låter helt glad, men fan =( Hjärtat va med mig hela morgonen/dagen, sen jobbade han o kom tillbaka efter det, o ändå... Man kan fan aldrig va med honom för mycket >.< Men fan, 3 veckor, vad är det liksom? :p Nadaaa.
Så den 25:e juli är jag back in town ;)
Som sagt, alla, få inte för mycket luft nu, för då jävlar :p

Har packat klart o allt, tror jag iallafall :p Tror inte jag glömt nåt... Imorrn/idag blir det o vakna klockan 7, haha tillbaka till skoltider? :p

Träffade älsklingen Cornelia idag oxå :D Baby, kommer sakna dig! <3 O alla andra förståss...

MEST MIN ÄLSKLING ='(

Jaja, nu e klockan fan mycket, måste sova >.< fast fixa naglarna först... gaah.

Puss på alla, jag kan nån igenom sms på mitt ryska nummer (ring inte, dyrt som fan). Numret kan jag inte än, för det måste jag köpa haha :p Men annars kan man alltid fråga Adam, för han kommer nog ha det ;)
Sen så när jag e i Moskva kommer jag även synas på bloggen och msn (kanske bdb om det inte tar för lång tid o ladda upp bilderna >.<).
Massa bilder ska tas oxå! MÅSTE asså :p


PUSS PUSS! <3







Bara för att du betyder så himla mycket! Kommer sakna dig som faaaan >.< Som sagt, den 25:e kommer bli grymt!
Saknar dig redan fan >.<

Älskar dig <3

(glöm inte det)  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback