134

  Tröött. Haha, kom hem klockan 7 imorse, har sovit lite grann i typ 30 min "Inatt". Najs, va ? Var hemma hos Mikaela igår, sådär, lite surt ibland för att folk började snacka om saker som man egentligen inte pratar om på en fest, sen drogs det ut på 2 timmar eller nåt, till slut orkade man inte. Osen bara för att jag va sur för det, så trodde folk att jag va sur på en annan sak, men jag har ju fan växt upp. Det e klart att det inte gör mig glad varje gång, men det e en annan sak. Kanske du får veta nån gång :D Haha, nemen det vet du redan kanske, inte vet jag.
  Hade asont i magen fre-lör-sön. Jobbigt som fan! + lite förskyld här o där, men det kan man leva med. "Gibbade" i lördags, var liksom helt okej sådär, inget speciellt och inget nytt så.
 
 Fyfan va seg man kan va :p Sitter här i t-shirt o shorts, käkar chips, hah tjock, ska kolla nån najs film eller ännu bättre Top Model, aah, börjat kolla på det igen.
 
  Missade So you think you can dance igår. Kom på att jag va hemma vid den tiden oxå, fandåh. Men det e idag oxå, klockan 20.00 på femman. Har ställt klockan o grejer.
 
 Hejdo.


image179

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback