2 dagar kvar.

 Alltså hur fan kan man va så jävla egoistisk? Vem fan tror du att du är? Varför tror du att du är mer värd än vad andra är? Varför tror du jämt att du e så fucking speciell? Du e fan inte det på något sätt. Du är inte snygg för det första, din humor är torr o dum. Pekar fingret? Du garvar. Torr. Oj, snygg du är när du e full, ofräsch som fan! Ew. O du kallar dig värd. O när fan ska du hålla käften? När ska du sluta säga de sakerna om o om igen. Skriva dem överallt. Håll bara käften. Gå vidare. Glöm! Vafan vet du ens om någon annans känslor. Du vet inte ett jävla piss. Men ändå tycker du att du är den enda. Pff, fuck off.
Hatar verkligen såna människor.

Falska jävla leender jag har gett, för ofta. Nu är det slut på det. Varför ska man va jämt så jävla gullig mot alla när man inte får ett jävla piss tillbaka. Jag har dem som betyder och dem som är "normala", men fan heller ska de andra få nånting. Idag insåg jag bara hur jävla lugn jag kan vara o ta emot skit, o sen få ut allt tillmaka emot dem, fast så att jag själv vinner på det. Ä g d, säger man ju bara. Tänk nästa gång, för allt du gör, har konsekvenser. Om du inte kan ta dem, sitt o håll käften.

 
Fyfan vilken jobbig dag. Är jävligt irriterad på allt som rör sig, förutom nåra.Så sjukt trött på skolan +  att idag fick jag veta att jag har missat 11 av 17 engelska lektioner på 3 månader. Ah, det e klart. Det betyder att jag har gått i 3 veckors tid, vafan gjorde jag de andra 8 veckorna då? Skolkade? No way.
 Det känns som om man kämpar o kämpar, men ändå går allt åt helvete. Gick iofs bra på svenskan idag, men det är det enda. Fyfan va allt e för mycket.
 Ska inte jobba nånting på lovet. Underbart. Måste verkligen ha tid för mig själv. Måste plugga sjukt mycket också. GAAAH.

 Aya, ska gå o ta ett bad eller nåt. Kanske ska spela Warcraft senare ikväll, måste ju trots allt bekämpa Illidan, eller vafan han nu heter xD

 image176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback