Beauty and the geek

  Har verkligen nördat den serien i de senaste två dagar. Sett klart season 1. Kuuul :D
Missade So you think you can dance igår igen, fockme.
 Iallafall. Det är jättemycket som behöver pluggas, men jag har inte ens börjat. Fyfan. Måste nog sitta nu o plugga matte.
 Köpte Buzz igår, haha, helt plötsligt, bara för att party-skivan till SingStar fanns inte. Men det e lika kul det med.
Gaaah! A:et på tangentbordet ploppade ut helt plötsligt igår, så nu är det ett hål där o man måste trycka i fingret för att det ska komma upp ett "a". Varför inte Z liksom? Det använder man inte lika mycket >.< Måste fixa det.
  O btw! Jag ska börja spara till en ny dator tänkte jag :D Vill spela och det går inte så jätte bra på min bärbara... =/ Men det löser sig säkert...

  Nu måste jag plugga dårå, lycka till >.<

 P.s. Våren är typ på väg (a)


 image180

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback