Helg.

   Alltså.
Helgen. Har varit helt ok, inte bättre än förra, men whatever.
I fredags var jag o Hanna på Melodifestivalen, genrepet. Sådär, okej liksom, förutom att killarna ringde hela tiden, lite irriterande, när man bara tänker på sig själv hela tiden, osen kallar oss för "dumma brudar" efteråt. Yep, men tjejer kommer väl alltid va "de dumma" ? Eller har jag fel grabbar? Orka verkligen, så jävla trött på sånt snack, även om jag vet att det är på skoj.
I lördags hände det inte så mycket dagen, kollade på filmen "Utlämnad". Den va asbra :D Sen på kvällen så hann jag duscha OCH fixa mig snyggt på 25 min :o Rekord! Aldrig fixat mig + duschat så snabbt med så pass bra resultat ;D
Efter det drog jag och Oa hem till honom, käkade och drog till Eric där det var "chillkrök", vilket var sådär halv-kul tyckte jag, så jag o Oa lånde nåra filmer, gick hem till honom och tog det lugnt =) Mys!
Idag, söndag, har jag bara chillat hos Oa. Sen åkte jag hem o nu tankar jag Warcraft III, ska köra, haha :D MÅSTE gibba på påsklovet! Ska spela, istället för o läsa Tristan o Isolde. Men orkar verkligen inte läsa den tråkiga bokeeen...

 SNART ÄR DET LOV DÅ :]


image174

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback