Vill.Vill.Vill.

 Gah! Jag orkar inte med nånting längre känns det som. Jag ska upp 6, senast 6,30, dvs om 6 timmar, o jag har inte ens planer på att lägga mig. Hellre lyssnar jag på musik eller bara gör ingenting, men inte sover. Varför? För att då går tiden fortare o man vaknar som det gått 5 min bara, oså måste man till den där byggnaden med stora fönster, fula, tråkiga dörrar, likadana stolar och bänkar. Skolan. Jag hatar den. Usch. Jag vill ha...
 
   Lov. Då är man fri. Gör vad du vill. Vill du sova till klockan 3 på dagen? Varsågod! Vill du lägga dig vid den tiden kanske? Gör vafan du vill! tack Gud, 3 dagar kvar.
 Pengar. Det vill väl alla ha? Men jag vill ha oxå då.
  Klänning.  ? Tjejhormonerna vaknade upp o jag insåg att jag behöver en klänning. Inte tunika, för det har jag. Eller vissa ser ju iofs likadana ut som en klänning, men nånting i den stilen :p
Utomlands. Till Englands kust långt nere, där det finns gamla, övergivna slott. Blev inspererad av "Tristan och Isolde", som jag faktiskt läst ut! :D Vore häftigt.
Till NY. Bara för att jag vill.
 och
  SOMMAR. Det säger allt. Snart snart snart :p

image175

"Ju mer en kvinna har älskat, desto grymmare blir hennes hämnd".
Tyvärr, jag har någonting som kallas stolthet, och att svälja den har jag inte lärt mig.
Nu är jag trött på detta, fråga inte varför.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback