:D

  Förra inlägget lät helt negativt. Kan säga att denna dag har verkligen inte varit så. Verkligen inte.
Åkte från Adam vid 12. Mötte upp Liz i Slussen, åkte till rådmansgatan o hyrde film (kollade aldrig på den). Åkte hem till mig, chilla vid datorn med musik o en massa chips, käkade pasta (<3) och tog det allmänt lugnt.
   Vid 5 duschade jag o fixade mig. Vi åkte till kungsan o mötte upp Oliver o Hanna :) Rix FM idag. Haha keffa artister nästan alla :p
  Jag ringde grabs o tvingade dem komma dit. Jävligt rätt hade jag där. De kom :D
Det var trevligt, tycker jag iallfall. Varför inte alltid se det positiva i saken? >.<
   Jason Mraz <3 Allvarligt. Visst, tog andras låtar, men vafan. Snubben är ju grym !

 Riktig halleluja moment idag då. Faktiskt. Tack hjärtat <3

Lyckad kväll iallafall :]

image198


Kvällens playlist:

Frank Sinatra - New York, New York
Frank Sinatra - Fly me to the moon
Jason Mraz - I'm yours
Dirty Dancing Soundtrack - Stay
Dirty Dancing Soundrtrack - Hungry Eyes


Gamla låtar hela bunten, men kan verkligen inte låta bli att le :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback