How I met my mp3.

  Alltså, haha :D Jag är nog den dummaste eller kanske smartaste människan i hela världen :) Nästan alla vet hur mycket jag saknar min mp3. Det var så att den dog för nu 2 veckor sen, och jag orkade verkligen inte ladda den. Jag la den på stolen som stod precis vid papperskorgen. En vecka senare började jag sakna mp3:n och bestämde mig för att ladda den igen. Men, jag hittade inte den :o Så jag sket i det.
  Idag! Haha, så tänkte jag... Asså den kanske visst hamnade i papperskorgen... Tänk om jag har slängt den?!?!
Så jag tog tag i det och rotade i min papperskorg (jens hadew slängd massa snus där i, fan va fräscht >.<) o... sjukaste... hahah  JAG HITTADE DEN DÄR!!!  Helt sjukt, jag blev sur och överlyklig på samma gång. Jag som tänkte gå o slänga sopor typ... fyfan.
   Mådde ännu värre när jag också tänkte på konversation med Adam om det, att man får ångest när man slänger sopor, för TÄNK OM det är nåt värdefullt (min mp3) som råkade hamna där av misstag!!
  Fyfan.

 Nu har jag den ialalfall, sitter o laddar min lilla bebis, för utan mp3 går jag fan inte ut =)

Sjukt fin dag idag kan jag ju lugnt säga :) Fint väder, härlig början på dagen och najs fortsättning. Asmys i Dalenparken med Adam och Kevin igår oxå för den delen :) Tänkte bara på det plötsligt.

 Kom hem vid 4, då andra halvan av släkten var här. Käkade lite grillat, lagom gott, osen tårta o "mingla". Satt där i typ 30 min max, sen orkade jag inte mer :p

O nuw, ska jag fixa lite nya låtar, duscha o fixa mig fort och bege mig till Medborgarplatsen, där jag ska möta Eric the Pon, så att säga :)
 
  Jag älskar vädret, stämningen, människorna och Liivet :D


image196


Man kanske e fin i profil ändå, fixa håret lite o ta bort vodkaflaskan bara :)
Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback