Idag är det fredag! :D

  Nu har det varit fredag i 13 minuter :D Känner redan stämningen alltså!
Jag har inte varit såhär trött på länge. Ligger här, helt död, hungrig(!) och lackar för det går inte boka biljetter till bion, o fuck sf sidan överhuvudtaget.
  Softaste dagen på länge fan. Försov mig, missade spanskan o matten, fast den gick typ ingen på. Kom vid 11, käkade hamburgare(!), sen behövde man tydligen inte gå på datorkunskapen, så vi solade i typ 3 timmar, helt underbart! Sen så var det teater, fast bara i en timme, gjorde typ ingenting. Alltså har jag haft "skola" i typ en timme idag :D Gaaalet skönt.

 Åh. Imorrn ska jag få "Snabba cash" o läsa till svenskan :) tänkte välja en bok som man kan läsa bara för att man vill liksom :)

Blablabla. Orkar inte ens hålla ögonen öppna, så nu jävlar ska jag resa på mig o stoppa nåt i käften (blir antagligen cigg istället för mat). Käkar typ ingenting nu asså! Jättejättelite >.< Icke bra...

 Godnightah!


image193

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback