Mjau.

  Hahaha :D Jag fattar inte vad jag gör, men jag har aslätt för o skita i lektioner o samtidigt lyckas jag få bra betyg. Ingen jävla aning hur det går ihop, men tydligen gör det det! ;p
   Kom till skolan idag, 5 min innan engelskan sluta >.< Hon va inte ens där så jag gick o käka direkt, sen skippade jag historian, för skulle ändå inte gå på idrotten sen o blabla. Alltså åkte jag till skolan, käkade o stack. Haha kung =)
   Åkte till dalen, till skolkarn <3  mysigt as usual ;D Åkte till stan sen, åt glass o på donken. Tjocki.
Psshaha flummigt. Har typ värdens huvudvärk (som jag brukar ha på kvällarna) o dunkar musik i hörlurarna på högsta. Smartie.

 JAJA, imorrn e jag ledig, så synd för er andra. Softa galet!

Men men pallar inte skriva nu e upptagen!
Pyys <3

 Världens Top 10 snyggaste män.
Jens Lapidus
HANS BOK HAR JAG LÄST! GYMT BRA!



Snabba Caaaash <3

Kommentarer
Postat av: DuVetVem..om du tänker efter i alla fall

han är sexig jueh. som du säger

2008-06-03 @ 23:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback