Ooh, helg :]

  Jaha då var det dags för fredag :o Är det bara jag som tycker att tiden går sjukt fort? >.<
Idag var det en bra dag :) Eller den började pissdåligt men sen kändes det som om allt fixade sig självt?. Kom i tid till spanskan, vi var 5 pers (!), synd, för idag var den sista lektionen o just då man skulle göra bra av sig o höja sitt betyg. Men iallafall. Ingen aning hur det gick, hoppas på det bästa. På måndag får jag svaret, gaaah.
  Kommer ut helt missnöjd från lektionen, går till matten (där jag inte varit på kanske 3 veckor?) o frågar om jag ska göra Del 2 (som jag fösov förut). Men det behövde jag inte :D + fick reda på att jag har fått VG i Matte A. Underbaaaart!
  Inge nytt på datakunskapen, fortfarande MVG nivå.
Men EFTER var det dags för grovångest. Kunde inte min monolog utantill till teatern. Men Cornelia peppade mig o jag lärde mig den på 20 min. Satt perfekt. Så plötsligt blev det inte alls dum dag! :D

 
På kvällen hade Anna (RöRö läraren) bokat 12 biljetter på dansens hus, där Kungliga svenska balettskolan  och Balettakademien hade stor föreställning. Fyfan va sjukt bra de var. Alla - max 20 år, sjukt duktiga. Den håller på i Dansens Hus tills den 24:e, om ni har 50 spänn över, gå på den! Ska inte ens säga "värt pengarna", utan FÖR BILLIGT! :p
   Så jag blev så jävla taggad på o börja dansa. Ja, igen. Började nästan gråta för jag saknar dans så sjukt jävla mycket. Gaah. Måste bara bestämma mig o ge mig själv en kick.

  Jaja, nu ska jag ut på balkongen osen läsa engelskan o förbereda lite för morgondagens uppsats om 80-talet. Bläää >.<

Ha det bäst då :]




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback