Sommarlov redan kanske? =)

  Alltså helt meningslös "skoldag". Sket i Röst o Rörelse, vägrade gå upp (kontigt?). Tänkte gå till matten, alltså sista lektionen, för spanska kursen e slut. Jag kommer dit, o tydligen så har vi ingen matte så då "slutar" jag. Fanns det nån poäng i o komma till skolan överhuvudtaget? Förutom då att jag fick reda på att jag fick MVG i spanska :D Suckers!

  Annars har det väl varit en fin varm dag, inget o klaga på direkt :) Va med bejb <3 Alltid soft =)
Nu har jag nästan läst ut "Snabba cash". Typ bästa boken hittils? Ligger typ nästan i slutet, spännande som fan, ska lägga mig o läsa nu tänkte jag :D

  Sjukt trött. Börjar 12.10 imorrn, heaven? :D 1 vecka kvar nu, helt underbart.

 Sommar, here we come! <3




Jag tänkte att jag kanske mår extremt bra på senaste?
Fast jag har ändå en del plugg.
Sover dåligt.
Äter dåligt.
Huvudvärk/migrän.

Men vem fan tänker på det :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback