Tisdag, den 6:e maj.

Vilken jävla dag säger jag bara! Fyfan vad jag är irriterad... Sitter just nu på datorkunskapen och känner att nu ska jag fan skriva ett inlägg, laddat med massa irriterande och arga känslor.
Orkar inte med äckliga syv, nåra i klassen (som jämt tror att dem e så jävla bra), en annan person som e så jävla dryg som man bara kan komma (fast jag kan va värre, men vad får jag ut av det?).

Sen nu! Så går jag in o ser... ååååh. Jag e så sjukt jävla trött på dig. Älskar o läsa, för att en gång till se hur jävla blåst du är, MEN fyfan va jag inte orkar....
 Kan langa största kärleks brev-bekännelserna, och verkligen äga dig helt totalt, men vafan, känslor är nånting man håller för sig själv, speciellt efter så mycket du redan skrivit. Snälla, Håll Käften nån jävla gång. Lev ditt eget liv.

 Jag hatar att kännsa såhär, men vafan ska man göra? Jag vet inte vad jag vill längre.. Nån som kanske kan förklara för mig? >.<

image192

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback