Tisdag (?)

  Det e fan bara tisdag idag :o Känns som typ torsdag eller nåt...
Haha, idag hände nåt som aldrig hänt förut. Jag försov mig till nationella provet. Har inte ett dugg ångest faktiskt, hur hemskt det än låter, men jag bryr mig verkligen inte. Matte Del II. Bajs på det. Får jag göra så får jag, får jag inte, så skit samma med saken.
  Ingen idé o gå till skolan annars, iochmed att vi har kompleteringseftermiddag, då man gör alla prov man missat o så. Kommer ha en till nästa vecka tror jag. Är det då jag ska göra sv-provet eller nu? :/ Det e frågan.
  Men blabla, tråkigheter.
Måste sätta igång o städa vidare nu. Rensade min garderob igår, så jäävla skönt! :D O idag ska jag tvätta så mina kläder e fräscha o fina =)
   Orkar inte det känner jag, men måste man så måste man, orkar inte skjuta upp det.
Har världens jävla huvudvärk, det suger. Har det ganska ofta nu + känns som huvudet väger typ 100 kg. >.<

  Om det är bra eller dålig dag idag har jag inte bestämt mig... Får se mot kvällen :) Kanske ska möta upp en liten pöjke, haha :D Får se om jag orkar :P


image127


Sommaren e snart här asså, svär! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback