Vaalborg och lediga dagar <3

Ååh, sjukt skönt o va ledig. Längtade efter denna helg typ :D
Sitter hemma hos Adam. Han e hos gurka, haha, pallade inte hänga med. Iallafall.
Valborg. Var väl inte så värst lyckad egentligen, men duger ändå, förutom några jobbiga personer >.< Chillade hos Adam med gänget och Liz <3 fett soft, iochmed att det regnade ute. Ååh.
Igår. Skulle vi ha en middag, haha, men det blev asmycket ris, så alla fick typ :D Men varför inte liksom, var ju gott. Haha, kan fan inte säga så mycket om igår asså, vettefan varför, men det var soft =)
O idaaag har jag varit här typ hela dagen. Fettchill klädd, helt osminkad (vilket jag varit i typ 2 dagar :/ o bara ta det luuugnt. Köpte massa mat tillsammans o lagade fett god tacos. Älskar er gänget <3 Fyfan, vad skulle man göra utan er?
 O nu får jag tydligen inte sova :p ska gå o ta en snabbdusch och lägga mig kolla på film så länge :)

Denna helg ääger föfan <3

image191

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback