207

   Ännu en dag hemma! Mådde dåligt imorse, håller (eller höll) allvarligt på att bli sjuk. Men nu har jag druckit medicin, sovit i 4 timmar på dagen, varit med älsk, så nu är jag pigg igen! Gjort allt jag skulle göra till skolan imorgon också! :D
  
   Astrött på det här nu. Behöver verkligen pengar. Måste shoppa. Snaka om att lida av grå-väder-för-lite-shopping-må-dåligt-depp. Jamen nu fyller jag år på lördag, men känner inte att jag ser såå mycket fram emot det. Om det blir som farsan sa iofs, så blir jag väldigt glad :)

   Måste sätta igång med träningen ordentligt, men för det krävs det nästan att vara frisk. Därför har Adam och jag bestämt oss att bara ta det lugnt i helgen. Hopps det blir av också :)

 Gah, tänkte se Heroes, men tror inte jag hinner nu... Hoppar i säng istället :]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback