Snart helg! :]

  Sitter i Adams sköna säng, vet inte hur jag kommer lyckas gå upp till skolan imorgon :/ Men det är asskönt o sitta med hans bärbara dator och mysa. Känns lite som Sex and the city, haha :D
   Har gjort en massa idag :) eller känns som det iallafall. Träffade min älskade Hanna idag efter skolan! Har inte sett henne på jättelänge. Vi hade det mys (tyckte jag iallafall). Åt min favorit wook på Kungshallen, mums. Och sedan shoppade vi lite. Haha, eller Hanna shoppade mest, för jag kände att jag behöver spara på pengar (nu visade sig att älsk ska bjuda mig på mat på lördag).
   Åkte hem efter det och då kom 2 nyheter. 1: tv:n i vardagsrummet dog. 2: Min dator är också död. FYFAN! Alltså min dator ser ut o vara på men den låter inte. Går inte att  "stänga av" den heller. Så nu vet jag inte vad jag ska göra längre =(
   Måste köpa massa kläder o lite olika saker innan jag köper dator... Men utan den kan jag ju inte leva heller :( aja får se hur jag gör, den kanske vaknar när jag kommer hem.
   Nu ska vi kanske gå o köpa cola, fast tror inte det längre, tror inte jag orkar. Ska lägga mig snart. Eller iallafall försöka :p



Baxade nån random bild från Adams dator :p
Ser jävligt mysigt o skönt ut, skulle inte banga på att va där nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback